BF992 zamiast BF990

Cześć,

czy w tym układzie

żna zastąpić BF990 tranzystorem BF992? Tego pierwszego nie widzę w handlu; wg. datasheetów różnią się m.in. nieznacznie pojemnościami bramek i max. napięciami.

Reply to
Filip Ozimek

Dnia 14-05-2006 o 09:23:17 Filip Ozimek snipped-for-privacy@mielonka.polbox.pl> napisał:

Czesc!

BF 992 chodzi do 800 MHz, wiec sie nada. Mam watpliwosci tylko, czy jest konieczne polaryzowanie tych tranzystorow napieciem 9V. Wiem ze tak ludzie robia, ale jak dla mnie, to niepotrzebnie taki duzy prad drenu wtedy plynie (w dataszicie BF992 jest gate 1/2 breakdown voltage = 8V; lepiej zasilanie 9V podzielic). Pojemnosci chociaz wieksze i tak sa male.

pozdrawiam,

Reply to
Fimek