Bezprzewodowy RS

irda jest zbyt kierunkowa, chodzi o cos bardziej "mobilnego"

Reply to
VSS

Jest wiele dostępnych modułów bluetooth. Niestety troche to kosztuje.

Reply to
mokule

w srodku jest Linux + SDK tak ze mozesz zrobic to co potrafisz zrobic.

Reply to
::WireFree::

Jesli znasz takowe urzadzenie, zapodaj linka

Na MB mozna zrobic takowa transmisje w oparciu o istniejacy hardware i siftware wiec zapodalem.

Reply to
::WireFree::

Jesli znasz takowe urzadzenie, zapodaj linka

Na MB mozna zrobic takowa transmisje w oparciu o istniejacy hardware i siftware wiec zapodalem.

to co znajdzie w necie to podobne konstrukcje czyli rs232 blutoth albo wifi albo jakies inne radio i z drugiej sterony to samo. MB to nie tylko AP a embedded PC.

Reply to
::WireFree::

ja nie neguje Twojej propozycji, ale uwazam ja troche na wyrost na szybko udalo mi sie znalezc takie moduly:

tylko taka, czy autorowi watku beda pasowaly

Reply to
karlos

Nie zna, wiec siedzi cicho!

m.

Reply to
Martin Lukasik
Marek Dzwonnik

spojz na czas kiedy napisalem swoja odpowiedz, a potem kretynskie uwagi wypisuj

Reply to
karlos

Widze, ze ostatnio ludzie zaczynaja miec problemy z czytaniem. Przeciez nie odpowiadalem Tobie(!) a byl to komentarz do wypowiedzi wirefire. Przeczytaj jeszcze raz.

m.

Reply to
Martin Lukasik

Witam, Firma ONE RF ma interesujące Cię moduły. Mają dwóch dystrybutorów na Polskę. Podaje link do www:

żesz jeszcze poszukać na:
Pisałem wcześniej maila do Ciebie ale jest z nim problem, możesz podać dzialający mail? Pozdrawiam, Andrzejm

VSS napisał(a):

Reply to
Andrzejm