BB105B zamiast BB105

Mam w schemacie diodę BB105, ale udało mi się znaleźć jedynie BB105B (z białym paskiem i białą kropką). Czy mogę z niej skorzystać? Jakie mogą byc konsekwencje?

Układ to "Mikrofon bezprzewodowy raz jeszcze" z EdW 5/99 (kit AVT

2117/1), czyli taki mikronadajnik FM. Ta dioda pełni w nim chyba dość ważną rolę, ale niestety nie znam się na tym więc pytam.
Reply to
Hazel

Dzięki!

Reply to