Potrzebne urządzenie które będzie daw

Sprawa wydaje sie banalna :) Potrzebne mi przenosne urzadzenia (jakis pilot) ktory bedzie dawal znak osobie bedacej w innym pomieszczeniu, ze np. moze wlasnie do mnie wejsc ( w tym drugim pomieszczeniu bedzie urzadzenie ktore bedzie odbierac sygnal z "pilota" i informowac swietlnie, dzwiekowo?). Urzadzenia to powinno byc przenosne miec jakas "stacje dokujaca" do ladowania, powinno wygladac estetycznie bo ma pracowac u szefa wiec chcialbym kupic jakies gotowe rozwiazanie :) (zasieg dzialania tak do 50 metrow)

Pzdr. i dzieki za wszelkie sugestie, moga sie do mnie odezwac nawet sprzedawcy z konkretnym produktem.

Lynch

snipped-for-privacy@poczt.onet.pl w e-mailu nic nie wycinamy.

Reply to
Lynch

snipped-for-privacy@poczta.onet.pl sory za blad w adresie :)

Reply to
Lynch

Nie sprecyzowałeś do końca - czy sygnalizuje stan "zajętości" (cały czas), czy tylko generuje sygnał dla oczekującego - że może właśnie wejść? Jeżeli to drugie - to kup dzwonek bezprzewodowy - nawet na allegro :-)

Pozdrrr... Reksio

Reply to
Reksio

telefon dect?

Reply to
Jarek Andrzejewski

Jak ma być estetyczne, to może elegancki mosiężny dzwonek :) Albo pilot do alarmu i odbiornik z zasilaczem i jakimś sygnalizatorem.

Paweł

Reply to
Paweł Paroń

Na 50 metrów to tym dzwonkiem może nie dorzucić :-)

Pozdrrr... Reksio

Reply to
Reksio

Wow, swietne. Najbardziej to mi sie podoba "przesuniecie fazy" miedzy napieciem a jasnoscia zarowki. Przy okazji widac ze niezly z niej filtr - pieknie wycina harmonicznie :-)

Troche mnie natomiast zastanawia:

-skad ta indukcyjnosc uzwojenia ? Strumien tam chyba przez magnesy wymuszony, jakis bocznik magnetyczny musialby chyba byc.

- czemu kondensatory sie nie sprawdzaja - przy takiej indukcyjnosci chyba powinny ?