Baterie

Wyrownane te baterie w czolowce. A moze wyrownane procenty ? Bo szczegolow nie podali.

Aerocell ... kto by pomyslal.

W dniu 2020-03-05 o 20:05, J.F. pisze:

To może być przypadek, bo akumulatory ta sieć sklepów ma takie sobie.

Reply to
PeJot

W dniu 05.03.2020 o 20:05, J.F. pisze:

Ciekawe, jak wyglądałoby porównanie baterii jeszcze pod kątem ich "wylewności". Ile % się wyleje po roku, dwóch, pięciu (jak w pilotach). Czy płyn rzadki, a zatem cieknący i mogący zrobić spore "spustoszenie", czy raczej gęsty, niespecjalnie cieknący, itp.

Z moich prywatnych doświadczeń z bateriami AA/(L)R6, pod tym kryterium mogę polecić baterie Energizer. Niestety, nie jestem w 100% pewien, czy się coś w tym względzie zmieniło w momencie zmiany obudowy tych baterii z takiej z fragmentami błyszczącymi na bardziej matową. Za to odradzić mogę produkty Panasonic Alkaline (w złoto-czarnej obudowie). Nie dość, że szybko się wylewają (rok-dwa) i w znacznej liczbie (%), to jeszcze robią to dość rzadką, cieknącą cieczą.

Co do samego testu - dzięki wielkie za link. Nie myślałem, że ktokolwiek takie rzeczy testuje. Będę musiał samemu kiedyś przetestować te baterie Aerocell, bo zaintrygowały mnie ich "osiągi". Oby to nie była tylko "wybitna" seria. :)

Reply to
mrvtktjv

Od dłuższego czasu wsadzam te Lidlowe baterie do wszystkich urządzeń. Pojemność przyzwoita, nigdy nic się nie wylało, choć niektóre pracują kilka lat.

Reply to
Artur Stachura

W dniu czwartek, 5 marca 2020 20:05:39 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Test jest po chuju i dobrze powinieneś to wiedzieć jako techniczny.

Poza tym ośrodek tzw. "polski" jest tak samo polski jak Greenpeace.

Czyli niemiecki portal onet umieścił test baterii za niemieckim "polskim" "instytutem". Oj, jesteśta w ciemnej dupie i nawet światełka w tunelu nie widać.

Niech zgadnę kto wygrał?

cyt. VARTA – przedsiębiorstwo założone w 1887 z siedzibą w Niemczech

Ajajaj, co za zbieg okoliczności. Niesamowite.

Reply to
Konopny

Użytkownik "Konopny" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: snipped-for-privacy@googlegroups.com... W dniu czwartek, 5 marca 2020 20:05:39 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Tzn opis jest po ch*, bo sam test ... nie wiadomo.

I faktycznie ... moga miec duze doswiadczenie ... w wyciaganiu kasy od sprzedawcow :-)

Faktycznie, google sugeruje, ze Onet jest glownym klientem Pibja ... albo odwrotnie :-)

A moze po prostu naprawde wygral, czemu mieliby nie wygrac ?

Ale:

-wygral niewielka przewaga, wiec ten artykul raczej nie ma wplywu na decyzje zakupowe,

-jesli ktos tu wygral, to Aerocell. I nie omieszkali podkreslic, ze to marka Lidla, tez niemiecka.

P.S. A tu Lidl nie zaplacil

Ale podali, ze duza pojemnosc ... tylko konkutencji przypisali niskie ceny :-)

Przychodzi baba do lekarza (żyda).

- panie doktorze, nie mam piersi

Doktor:

- Ajajaj!

użytkownik J.F. napisał:

cyt. Pomiary przy pomocy prądu o natężeniu 200 Amperów wskazują,

Ok, czepiam się.

Reply to
Konopny

Dnia Sun, 8 Mar 2020 22:53:04 +0100, marfi napisał(a):

Ja kojarze, ze mmi aerocell raz wylaly.

Z artykulu by wynikalo, ze podobne pojemnosci maja tez inne baterie.

Ale co - odechcialo Ci sie ladowac?

Czy wspolczesne NiMH nie maja pojemnosci zblizonych do baterii?