Bateria w laptopie PROBLEM ale jaki ?

Witam moze ktos bedzie mi w stanie pomoc :

- mam baterie Lion w HP, chodzila bardzo ladnie kolo 2 godzin

- od dwuch tygodni zaczal sie dziwny efekt - bateria ladowana cala noc, plus np soft hp do kalibracji, robi rozladowanie a potem kalibruje przez 4 godziny baterie wskazuje wynik -bardzo dobry, bateria naladwoana i sprawna itd w 98%, wszsytko ok

- wlaczam laptopa na samej baterii, pada w ciagu 1-2 minut, albo praktycznie zaraz po starcie jak dysk ma zaczac ladowac system komp sie calkiem wylacza

- jesli wyiagne zasilanie pod windowsem wskaznik bateri pokazuje full naladowania i nagle z ostrzezenia po 1-2 minutach laptop pada

- w takim momencie wyciagam baterie, i na wskazniku naldawoania jest full

co moze byc uszkodzone ? jak sprawdzic albo gdzie serwisowac w krakowie ? czy padlu ogniwa i bateria nie ma pradu odpowiedniego czy moze to byc elektronika ? czy w bateri czy uklad zasilajacy ?

rafal ( prosze na priva rowniez jesli ktos ma pomysl jakis ... )

Reply to
Rafal

laptop ma z rok od produkcji ...

Reply to
Rafal

Ćwiczyłem temat w zeszłym tygodniu na baterii do Compaqa . Doszedłem do wniosku to padły ogniwa . Bateria rozładowywana małym prądem tj. 0,5 A działa całkiem długo i trzyma napiecie więc wskaznik w wyjętej bedzie pokazywał że jest naładowana . Laptop pobiera znacznie większy prad i wtedy bat. pada. Właśnie prowadze negocjacje z kimś w USA i może tam mi kupi bo są jednak wyrażnie tańsze niż u nas .

Reply to
JanL