AX1250616, co to?

Hej,

właśnie mnie bierze cholera jąder. Znalazłem na biurku pudełko ze scalakami AX1250616 i za Chiny ludowe i nie nie mogę znaleźć co to było i dlaczego to mam. Googlowanie nic nie dało, za wyjątkiem paru handlarzy, którzy mi chcą to sprzedać. Wie kto co to jest?

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

henry1 schrieb:

Nie, to ten cholerny Niemiec, co wszystko po kątach chowa. Jak mu tam było? Chyba Alzheimer. A tak na serio, to chyba jakieś próbki, które zamówiłem przed paru miesiącami i dałem kumplowi do przetestowania wraz z data shitem, ale on mi podrzucił te scalaki luzem, a shit, jak to shit poleciał do odpadów. Grrrmpf. To tak, jak się nie pilnuje wszystkiego.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

nie, to ten co wylewa wódke.

No tak wyglada

W.

Reply to
Waldemar Krzok

Ale lepiej mieć Parkinsona i trochę rozlać, niż Alzheimera i zapomnieć wypić ;-)

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

zobacze w pracy, cos tam jest jeszcze z SX.... No to jak nie znajde papierow skad to mam to pewnie w koszu wyladuja.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok