Re: TME... czego? tu nie rozumiem...

Proszę zobaczyć to, w szczególności opis materiału na styki:

Gdzieś, kiedyś znalazłem całkiem dokładny opis *dlaczego* należy zwracać uwagę na minimalne prądy i napięcia jakie płyną przez styki i jakie problemy to stwarza, ale nie mogę tego w tej chwili znaleźć. Zresztą sam się na tym przejechałem gdy pod miernik były podłączone przekaźniki wybierające źródło sygnału, a pomiar był robiony praktycznie bez poboru prądu. I jakoś na zwykłych przekaźnikach czasami były cuda, dopiero pomiarowe, za małe wiaderko dularów spowodowały właściwe wyniki.

Reply to
Grzegorz Krukowski

użytkownik Grzegorz Krukowski napisał:

Zupełnie jak nowe halogeny na 230AC, przed podłączeniem miernik pokazuje brak ciągłości, dopiero po pierwszym podłączeniu do sieci pokazuje jakieś omy.

Co do samych styków, tam są różne pokrycia. Widziałem że relpol w katalogach opisuje z czego jest to pokrycie.

vernon.l.pinkley