AVR910 i predkosc zapisu...

Saper/nolin11 napisał(a):

Może sprawa najprostsza - prędkość komunikacji ustawiona w programatorze...? :] Przy jakiejś sensownej 2k wrzuca się i weryfikuje w kilka sekund.

Reply to
Arczi

Jesli masz mozliwosc - to sprawdz na "prawdziwym" rs232 a nie usb - moze tu jest przyczyna?

Reply to
BartekK

No to ciekawe bo ja też tak zmieniłem i mi nie działało za bardzo, Fuse'ami uwaliłem dwa procki, na szczescie AvrOsp2 działa OK, firmware

910 -v38b Kamil
Reply to
Kamillos