ACCU - jakiej firmy?

Witam! Podpowiedzcie, jakiej firmy się obecnie kupuje ACCU NiMH? (Mowa o typowych "paluszkach" R6, czyli AA)

W katalogu TME widzę w znośnej cenie następujące ACCU:

2000mA - firma GP; 2000mA - firma Panasonic... Które są lepsze???

P.S. Dotychczas nie mam zastrzeżeń do starych ACCU (ale NiCd) Varta oraz Philips... Zawiodłem się natomiast na Emmerichach - mam (a właściwie miałem -> ś.p.) NiMH 1300mA - wytrzymały tylko 30 cykli ;-( To 'no-name' 1200mA wytrzymały więcej - na razie mają jakieś 200 cykli i nadaj działają! (warunki pracy: lampa błyskowa)

Reply to
Krzysztof Pawleta

Polecam Energizer i Sanyo. Mam i takie, i takie 2300 mAh - sprawują się świetnie.

Reply to
Adam Dybkowski

mam kilka GP - znana marka ale aku przecietne

uzywam Energizerow - bardzo sobie chwale, przezyly niejedno przegrzanie, uderzenie, rozladowanie, upaly, mrozy i nadal dzialaja

Sanyo to juz klasyka akumulatorow, kiedys tylko takie byly w sklepach (jak byly - pamietam zolte NiCD '88rok) - mozesz brac w ciemno

Adam

Reply to
Adam

Sanyo, Energizer, GP, Panasonic, ale to razej nie z Consumer, a z industrial grade. Z naciskiem na Sanyo...

Reply to
Marek Lewandowski

Jak już pisałem, o Emmerichach nie mogę powiedzieć j.w.: strasznie wrażliwe - zwłaszcza na rozładowanie ;-(

Ostatnio używam jakiś 'no-name' (żółte, z czarną panterą...) - też już przeżyły swoje i nadal działają ;-)))

Reply to
Krzysztof Pawleta