8087 - nota katalogowa

Marcin Osiniak

Ogolne googlowanie to raczej malo ma sensu. Sprobuj szukacz i Intela i u AMD pomimo ze to produkt "obsolete" powinno sie u nich cos jednak na ten temat znalezc. Jesli nie maja dotepne wprost to do Technicat Support z zapytaniem i npewno cos ci znajda. A w ogole to napewno ktos jszcze ma stary katalog jednej z tych firm. Mozeliwe choc nie jestem pewien ze tobil to tez Siemens i pare innych firm. Pozdro Grzechu

Reply to
Greg Sz
Reply to
Marcin Osiniak
Reply to
Marcin Osiniak

Mowisz, ze chcialbys zeby ktos to za ciebie zrobil ? Napewno sie da. Jak co to sproboj wlasnie NEC i AMD Pozdro Grzechu

Reply to
Greg Sz
Reply to
Marek Dzwonnik
Reply to
Marcin Osiniak

Mon, 22 Sep 2003 13:13:10 +0200 jednostka biologiczna o nazwie "Marcin Osiniak" <marc__kropka_ snipped-for-privacy@wp.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

A na freetradezone nie ma noty katalogowej ? Mam podac login i haslo do strony FTZ czy znasz ?

Reply to
BLE_Maciek

gruba ksiega...chyab ze 3 tomy, widzialem t ow bibliotece na WEiTI...

Reply to
Greg

Nieźle. Ja niestety te wszystkie rzeczy powyrzucałem już dość dawno. Może jeszcze sprawdzę teraz mi sie przypomniało że coś moę byc w podręczniku IBM PC, tego pierwszego. Jak znajde to Ci dam znać ale przypomnij się na priva. Pozdro Grzechu

Reply to
Greg Sz
Reply to
Marcin Osiniak