BryQ

Pewnie to przez a strefe czasowa ?

Moze to cos wyjasni ?

To samo co "sumowanie po drucie"

Wlasnie do tego!

Szukaj moze nazw angielskojezycznych.

Reply to
bad_skipper

Witam wszystkich, nie moge nic znalezc na ten temat w internecie, wiec prosze o pomoc tutaj...

  1. Co to jest wyscig krytyczny? Jak jemu zapobiec to wiem, ale chodzi mi o sama definicje wyscigu

  1. Co to jest iloczyn montazowy?

  2. Jakie zastosowania maja uklady z wyjsciem typu "otwarty kolektor"?

ewentualnie jesli ktos zna to prosze o naprowadzenie gdzie w internecie znajde jakies informacje na ten temat. z gory dziekuje za pomoc

Reply to
ThauthiM

Witam

Iloczyn montażowy, to podłączone do wspólnego punktu wyjścia kilku układów. Ale nie pierwszych lepszych z brzegu. Do realizacji takiego iloczynu stosuje się układy z wyjściem typu otwarty kolektor(dren) o co równiesz pytasz. Pozdrowienia Zbych

Reply to
Zbigniew Jachimowicz