Zelf een versterkertje in mekaar draaien.

Jammer maar helaas: Dat heeft eigenlijk nooit wat te maken met de grootte van de afvlakelco.

U gaat niet door naar de tweede ronden. Helaas: Geen koelkast.

--
    Martijn van Buul - pino@dohd.org - http://www.stack.nl/~martijnb/
	 Geek code: G--  - Visit OuterSpace: mud.stack.nl 3333

KNIP

De signalen worden rechtsreeks op de antennekabel gezet, de antenne van de radio eruit, in het kastje, en de kabel van het kastje in de radio. Ik heb er geen artikel-nummer van. Kastje kost ongeveer 25 euro.

Gr Sander

Reply to
sander (pe1rzq)

"sander (pe1rzq)" schreef in bericht news:424ef47b$0$61815$ snipped-for-privacy@news.wanadoo.nl...

Bedankt,

Ik heb ondertussen van iemand een mail ontvangen die me zoiets heeft aangeboden. We gaan het één dezer dagen kunnen proberen.

Reply to
Marco Polo

"Marco Polo" schreef in bericht news:VeD3e.53371$ snipped-for-privacy@phobos.telenet-ops.be...

de

IED IEZ IEN DIE MEEL... :-)

Reply to
peter govaere

"Marco Polo" schreef in bericht news:R6Y2e.51736$ snipped-for-privacy@phobos.telenet-ops.be...

28 volt gelijkstroom?

Reply to
edg

"edg" schreef in bericht news:42501f20$0$10337$ snipped-for-privacy@news.skynet.be...

tips

Laadstroom in een voertuig op 24 Volt. Wel een beetje raar dat je geen vragen stelde bij 13.8 volt, en bij 28 volt wel.

Reply to
Marco Polo

"Marco Polo" schreef in bericht news:kyV4e.57019$ snipped-for-privacy@phobos.telenet-ops.be...

ik had een beetje opmerkingen omdat stroom en spanning nogal eens door elkaar wordt gehusseld.

een gelijkstroom van 28V ipv een gelijkspanning van 28V.

De populaire pers is daar zeer goed in.

Reply to
edg