Waarde apparatuur alarminstallatie

Goedendag!

Ik heb een tijd een contract gehad bij een meldkamer voor een inbraakbeveiligingssysteem. Nu heb ik er geen behoefte meer aan en heb ik de hele handel dus opgezegt na 3 jaar.

Het betreft een draadloos systeem wat 3 jaar geleden geplaatst is, waarvan ik nu alle apparatuur verwijderd heb omdat het overbodig is geworden.

De centrale wordt eenvoudigweg op een analoge telefoonaansluiting aangesloten, en bestaat uit een meterkastsensor, een voordeur sensor, en 2 bewegingssensoren (en uiteraard de centrale kast, en het bedieningspaneeltje). Ik heb de apparatuur nu over, maar ik vroeg me af of het nog zou lonen dit op marktplaats o.i.d. te verkopen, of dat het niets oplevert.

Ik kan aan de apparatuur helemaal niets zien van een merk of een type, als een foto van de apparatuur zou helpen hoor ik dit graag.

mvg, Wouter

Reply to
Wouter

"Wouter" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@corp.supernews.com...

de

Kun je toch gewoon proberen op marktplaats.

Een advertentie plaatsen ( voor artikelen onder de 200 Pleuro's) is gratis. Begin met een vraagprijs van een tientje of zo (excl verzendkosten) Een fotootje erbij is altijd een publiekstrekker. En je ziet vanzelf wel of er animo voor is.

BTW een tientje is altijd nog meer dan weggooien, of in de kast leggen.

jantje

Reply to
Jantje

Plaats er een foto bij, en vraag er gewoon ? 50,- voor Wouter, dan gaan ze wel lager bieden.

André
http://www.xs4all.nl/~bausie/
Reply to
bausie.

Plaats eens een link naar een plaatje, misschien kan ik je helpen. Over het algemeen is het niet echt interessant om gebruikte sensoren ed te kopen omdat je nooit weet of ze goed functioneren, veel storingen geven (oude software in de centrale?) etc. Maar ik denk dat een hobbyist er toch altijd nog wel een paar tientjes voor over zal hebben...!

Groeten,

Marcel

"Wouter" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@corp.supernews.com...

de