voor de kerst :))

gejat van ergens...... :

Een Duitser, een Fransman en een Belg zitten met zijn drieën in een café. Op een gegeven moment komt Mike Tyson binnenlopen. Hij loopt naar de Duitser toe en zegt; ''Ik ben Mike Tyson, ik ben de sterkste bokser ter wereld en ik neuk alle blanke vrouwen ter wereld, dus ook die van jou''.

De Duitser heeft geen zin in ruzie en gaat buiten op het terras zitten. Vervolgens loopt MikeTyson naar de Fransman en zegt precies hetzelfde; ''Ik ben Mike Tyson, ik en de sterkste bokser ter wereld en ik neuk alle blanke vrouwen ter wereld,dus ook die van jou''. De Fransman heeft ook geen zin in ruzie en gaat buiten bij de Duitser zitten.

De Duitser en de Fransman zitten samen buiten en dan zien ze ineens die Belg door de vooruit van het café naar buiten vliegen. Ze lopen er naar toe en vragen wat er gebeurd is. Zegt de Belg; ''Mike Tyson kwam naar me toe en zei, ''Ik ben Mike Tyson, ik ben de sterkste bokser ter wereld en ik neuk alle blanke vrouwen ter wereld dus ook die van jou" ''En wat heb je toen gezegd" vroeg de Duitser. Ja zegt de belg; "Als ik zoveel geld als jou verdiende, zou ik ook geen negerinnen meer neuken''.

Reply to
Dakduvel

"Dakduvel" wrote in news:bs4d18$9a9rp$ snipped-for-privacy@ID-102604.news.uni-berlin.de:

Gejat of nie tis een goei ;)

Reply to
Cofke

"Dakduvel" schreef in bericht news:bs4d18$9a9rp$ snipped-for-privacy@ID-102604.news.uni-berlin.de...

Humor is èèn, maar platte humor is pure armoede.

.

Je zult het zowel niet bedoelen, maar het is hoe dan ook

Puberaal en Racsistisch

Reply to
Aroen

"Dakduvel" schreef in bericht news:bs4d18$9a9rp$ snipped-for-privacy@ID-102604.news.uni-berlin.de...

en je zit ook verkeerd news:humor.nl

The Rocker.

Reply to
The Rocker

"Aroen" wrote in news:3fe5ea55$0$3374 $ snipped-for-privacy@reader1.nntp.hccnet.nl:

Ik wel echt over dit onderwerp geen discussie in gang zetten, Maar als het over Domme Belgen en Gierige Nederlanders had gegaan was het wel oké? Humor over stereotypes kan dus zolang het niet over huidskleur gaat? Dat vind ik dus niet correct, zoiets noem ik dus positieve discriminatie :P

Greetz Cofke

Reply to
Cofke

Boeiend.