Vijverpomp

wie weet of je een vijverpomp kan regelen.
de pomp is van het merk Wave 220 v  46 watt en heeft
als ik het goed heb een permanent magneet op het anker
hij pomp nu 3750 liter per uur,maar mag soms wel wat minder pompen,wie heeft
de oplossing,of tip
alvast bedankt
joris

Re: Vijverpomp

Eventueel via by-pass..fijnregelen ?
Manus.

Re: Vijverpomp

| Eventueel via by-pass..fijnregelen ?

Nee, je regelt altijd aan de perskant van de pomp.

| Manus.

Re: Vijverpomp

ja ,
nu nog automatisch,het is de bedoeling dat hij bij zonnig weer veel pompt en
bij somber weer weinig,heeft te maken met de alg aan groei.

Site Timeline