toetsenbord ombouwen

Ik wil voor de gein een draadloos toetsenbord ombouwen naar eentje met draad. Wat heb ik daar allemaal voor nodig?

Reply to
Serve Laurijssen

Als je de voeding wilt betrekken uit de ontvanger heb je 2 draadjes nodig ;-) Uit je PS/2 poort komt 5 Volt en je hebt voor je toetsenbord soms maar 3 (en anders max 5) volt nodig. Mijn Logitech werkt op 2xAA batterij, 3 volt dus.

Denk dat een hoop electronica geïntegreerd is in chips e.d., er zit zwz een EEPROM in voor het vasthouden van de kanaalinformatie, die kun je natuurlijk omzeilen, maar zonder schema wordt het lastig.

Reply to
Richard Hijdra Imaging

Reply to
Walter Geeraert