Sony TV, geen dubbele lettergrote met TT?

Hallo groep,

Ik heb hier een Sony KV 25C5D kleuren TV die het prima doet alleen krijg ik de TT niet op dubbele lettergrote. Op de AB zit er ook geen knopje voor dus ik vrees dat deze optie gewoon niet op deze TV zit. Is dat echt zo? Kan het me haast niet voorstellen maar je weet maar nooit...

Ronald

Reply to
Ronald Hoppener

"Ronald Hoppener" schreef in bericht news:3f79bb03$0$58702$ snipped-for-privacy@news.xsall.nl...

Ik ken het model niet, maar bij mijn Sony verschijnt er in de TT mode als ik op de "menu" knop op de AB druk een menu met de bijzondere TT functies. Misschien werkt dat bij jouw TV ook ?

Grtz, Ben

Reply to
Ben

Ik heb een vergelijkbaar type en die heeft de optie ook niet.

25 inch niet groot genoeg? ;)
Reply to
Popeye

Nee, helaas... Was het maar zo simpel. In TT mode doet de menu knop helemaal niks.

Ronald

Reply to
Ronald Hoppener

Of niet duur genoeg? :-) Het is verder namelijk een redelijk simpele TV. Wat wel opvalt is het lettertype van de TT, die is wat mooier dan bij andere TV's. Misschien dat daarom de dubbele lettergrote niet werkt.

Ronald

Reply to
Ronald Hoppener

Ik heb geen idee, het is in elk geval niet bij elke sony het geval....

Groetjes Daniel

Reply to
Popeye

Ben schreef in berichtnieuws snipped-for-privacy@halkan.kabelfoon.nl...

ik

Een denk fout hier schat ik in. De TT mode is niet de teletekstmode maar een mode voor servicetechnici. Eén verkeerd getal en het apparaat kan plots niets meer doen of doet dingen niet meer die hij voorheen nog wel deed. Oppassen dus met die TT mode!

Reply to
Henk van den Hof