Re: Bezwaar tegen opheffing nl.markt.elektronica.

J wrote:

> [...]

Maar voor die groep waren er toen geen bezwaren binnengekomen of wel?

(zelfs genoemd in het charter van nl.reizen.caravan) > >Vervolgens weigerde nl-admin om de gemaakte fout te herstellen, >en paste in plaats daarvan eigenmachtig >(dwz buiten de posters in nl.reizen.caravan om) >het charter van die groep aan.

Dat is niet zo netjes.

Als je wilt weten >of het handhaven van nl.markt.elektronica wenselijk is >moet je dat in nl.hobby.elektronica vragen,

Dan is bij deze deze groep aan de headers toegevoegd. Wat vinden de bewoners van nl.hobby.elektronica als nl.markt.elektronica zou verdwijnen? Naar mijn smaak loop je dan het risico dat nl.hobby.elektronica weer vervuild zou raken door commerciele advertenties.

en niet in nl.markt.elektronica > >Dat soort fouten krijg je (zijn jullie daar, nl-admin?) >als je hap snap op eigen houtje, en zonder kennis van zaken >aan het opheffen slaat,

"J" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Goed plan, ruimen die groepen die toch niet gebruikt worden. Daarnaast is nl.hobby.elektronica ook geen groep die uit zijn voegen barst van de posters.

Reply to
BOFH

Hum, volgens mij kom jij meer uit nl.newsgroups dan uit hobby.elektronica.....

"J" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Hum, dus als je één keer in de maand chinees eet kan je geen Chinees zijn ?

Reply to
BOFH