Re: beschadigde Datawrite/Ricoh DVD+R's gekregen

gewoon goede cd´s kopen, niet deze bagger... je kan beter iets meer uitgeven wat wel goed werkt, ook over een jaar dan nu snelle winst denken te maken..

Reply to
Saba

Zoals al eens uitgelegd hier is Datawrite geen fabrikant maar een wederverkoper, m.a.w. ze kopen partijen links en rechts en printen er hun eigen logo op. Zo is onlangs een partij van 3 miljoen !!! exemplaren vernietigd omdat men de verkeerde inkt gebruikt had! Ricoh is Ritek Rob

Reply to
R.van Driel

Ben ik meteen met je eens, maar er is een schaarste op het moment, ik wil best (nog) meer betalen voor een DVD+R die "echt" goed is, wat adviseer jij? Wat is nou een echt goed merk voor DVD+R?

Weet jij een site waar ze tabellen hebben met wat elk merk nu voorsteld? Zoals Philips=Ricoh, Ritek=Ricoh etc...

Wim.

Reply to
Wim