Philips TV

jah lekker handig, geen typenr! tis zoon zwarte plastic bak met weerszijde een lange speaker en voor vier van die knoppies met een erop, ietsie kleiner beeldbuisje dan normaal moet een kwartier of zo aanstaan voor die beeld geeft

of ik m ff kon make..... NOU DAT VALT NOG TE BEZIEN!!!!

dusse, kommop met die tips, dan ken ik dat bakkie ff oppikken, nieuwe zooi dr in en weer gaan met die banaan.....

hij blij, wij blij allemaal blij

zal t tiepenummer nog wel dumpe assik t weet

Reply to
Dakduvel

Dakduvel schreef in berichtnieuws bevpsi$9dube$ snipped-for-privacy@ID-102604.news.uni-berlin.de...

Woorden als: tis m ff make dr dusse kommop t tiepenummer

lezen niet makkelijk

Reply to
Henk van den Hof

"Henk van den Hof" schreef in bericht news:bf1dqd$25t$ snipped-for-privacy@reader08.wxs.nl...

berichtnieuws

vier

zooi

't is vast fonetisch bedoeld denk ik dan maar;-)

--
Mazzels!

Gerard

-verwijder nospam uit e-mail adres

Posted by news://news.nb.nu
Reply to
Bezemsteel

Henk van den Hof schreef in berichtnieuws bf1dqd$25t$ snipped-for-privacy@reader08.wxs.nl...

berichtnieuws

vier

zooi

nou, das simpel, van bove naar beneje (en ajje t gewoon hardop leest dan gaatut goed, versta jezellef)

tis = 't is = het is m = 'm = hem ff = effe = even make = maken dr = d'r = daar / er dusse = dus eh = dus uhm kommop = kom op t = 't = het tiepenummer = typenummer

hoppa, en WEER eentje blij :)))

Reply to
Dakduvel

hallo dakkie hoe isie nou ????

carloski

"Dakduvel" schreef in bericht news:bevpsi$9dube$ snipped-for-privacy@ID-102604.news.uni-berlin.de...

Reply to
Carlos

Carlos schreef in berichtnieuws CaYQa.424318$ snipped-for-privacy@amsnews02.chello.com...

karloskiwicz!!!!!!! nou, kwas bijna miljonair, kome ze met die klote euro :)))) kben nog nie half terug of ze wete me meteen weer te vinde met die kapotte zooi allemaal hehehe

vier

zooi

Reply to
Dakduvel

"Dakduvel" schreef in bericht

ag kep meer gedaan dan zeiken kaik daije nau net ut terug kom moije nou net weer zoon azijnzeiker tegen koom die weer effe mot bleré hoe ut int nederlands mot hahahahahh

keije nagaan dat hier reeds geen meter beter op is geworre met die zooi hahahahahahha af en toe bescheur ik me pletter aan die vermalijde taalpuristen en of ze ut kunne lezen maar tog effe zeike hahhahaha

moooi wie kent wel weer verder gaan zo

PS die klote euro is gewoon een klote euro dat sta vast ikke ben een orlandze tourk en mot orlandze goelden hebbe

Reply to
Carlos

Hallo wie help bij uit de brand Ik heb hier 2 x 37 cm philips tv tjes de 14pt136a/00w en de 14pt155a/00 die allebei de zelfde klachten hebben Doen niets ,ik de lijntrafo's er uit gehaald en nagemeten met een lijntrafo meter allebei defect AT2079/40 ik heb ze vervangen voor de hr7488 en doen nog steeds niets Ik kan niet echt iets vinden wat nog defect is Heeft iemand de gouden tip voor mij

Alvast vriendelijk bedankt Robin

Reply to
Robin Brouwer

Robin Brouwer schreef in berichtnieuws ZvBRa.427062$ snipped-for-privacy@amsnews03.chello.com...

die

lijntrafo

krijgt die zooi wel prik genoeg? hebbie je voeding getest? (HOT deruit, 100W lampie op de C van de HOT en massa) is je HOT nie gewoon nog nadeklote?

Reply to
Dakduvel

"Robin Brouwer" schreef in bericht news:ZvBRa.427062$ snipped-for-privacy@amsnews03.chello.com...

die

lijntrafo

mogelijk gas en electra rekening niet betaald hahahahahahahaha

stroom was op of tog en storingki

kijk de oscilatorgedeelte in de horizontale trap eens na .....een tor of ic kaduk

Reply to
Carlos

Hallo Robin. Zit er een blauwe schijfcondensator langs de lijntrafo ( deze moet je soms met een vergrootglas bekijken of dat er een scheur in zit ) en is inderdaad de HOT nog heel?! Laat maar horen. groeten Ton T. "Robin Brouwer" schreef in bericht news:ZvBRa.427062$ snipped-for-privacy@amsnews03.chello.com...

die

lijntrafo

Reply to
Ton techneut