Philips 785

Een kennis van mij heeft een CDR 785 standalone CD brander van Philips.
Hierin kunnen alleen de duurdere audio CD-R(W)'s gebruikt worden.
Is het mogelijk om dit apparaat te tweaken, zodat ook de goedkopere computer
CD-R(W)'s te gebruiken zijn?

Groeten,

Arjan

Re: Philips 785
computer

Zou best eens kunnen. Zonder te beweren dat niemand je hier zal kunnen
vertellen hoe dat moet want dat kan uiteraard nog best gebeuren (ik weet 't
in elk geval niet, beetje geduld hebben voor eventuele andere reacties),
lijkt het me daarnaast ook aangeraden om voor dat onderwerp eens lustig te
googelen (er zijn veel sites die zich met dergelijke dingen
bezighouden)(wel, de makers van die sites dan) en ook om tussen de
nieuwsgroepen eens verder te zoeken, misschien is er wel eentje speciaal aan
CDR's e.d. gewijd.

Succes en laat het eens weten als je iets vind!

Groetjes,
René

Site Timeline