Ongelooflijk !! Nintendo.

Goededag,

Mijn schoonzus kocht een Nintendo DS Lite. Na de eerste keer opladen, kreeg ze de stekker van de adapter niet meer uit het apparaat. Omdat wij ook zo'n ding hebben, belde zij ons op met de vraag, of er ergens een ontgrendelknopje aanwezig zou moeten zijn. Nee, gewoon er uittrekken. Aangezien ze dat niet voor elkaar kreeg, het advies niets te forceren en terug naar de winkel.( Bart Smit ) Hier werd zij geholpen door een dame, die het probleem kende. Is het een grijze ?? Er waren meer klachten met dit probleem bekend met deze kleuruitvoering en alleen de eerste keer opladen. Nadat ze de stekker geforceerd, met een tang had verwijderd, was het probleem verdwenen. Er zou bij de eerste keer opladen een soort vacuüm ontstaan tussen het contact van het apparaat en de stekker van de adapter. Ben ik nu zo achterlijk, dat ik dit verhaal ( broodje aap ?) moet geloven ? Serieus gebeurd ! Iemand een idee ?

Mvg Dwight

Reply to
Dwight

Of je achterlijk bent weet ik niet, maar het lijkt mij een broodje aap.

Verkopers zijn wel achterlijk, althans verreweg de meeste.

Over wat er met de DS was, kan ik alleen speculeren. Misschien iets met warmte en niet zo goede maatvoering. Iets met braampjes die na de productie zijn achtergebleven kan ook. Anders zou ik het zo snel niet weten.