Sommige stroringen bij apparaten wordt veroorzaakt door 'roest' tussen stekker en stopcontact!

Sommige stroringen bij apparaten wordt veroorzaakt door 'roest' tussen
stekker en stopcontact!

    Een tv van mij werkte niet goed meer waarbij na onderzoek overbleef dat
mogelijk de stekker van de tv niet goed contact meer maakte met het
stopcontact. Stekker uit het stopcontact gehaald en er weer ingeduwd en
het probleem was over. Dit heb ik al vaker meegemaakt de laatste tijd
(een paar jaar of zo)!

Stekkers en stopcontacten 'roesten' bij de aansluitingen waardoor de
stroom niet meer goed van het stopcontact naar de stekker stroomt. De
stekkerpoten schoonmaken en de stekker een aantal keren in het
stopcontact steken. Dan is het probleem meestal opgelost!

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)