Miele wasdroger

Hallo,
Onze wasdroger droogt niet meer. Blaast geen warme lucht meer op welke stand
dan ook.
Wel steeds koude lucht.
Moet ik dan denken dat er misschien een sensor kapot is die moet registreren
dat er warme lucht moet komen of is het warmte-element kapot.
Is dit makkelijk te repareren of wordt het een peperdure rep.
Wie heeft er een idee?
Ben zelf helemaal niet electronisch onderlegd.
Alvast bedankt voor de reaktie
Chris

Re: Miele wasdroger

Meet eerst het verwarming's element maar eens door, grote kans dat die stuk
is.
Dat is gemakkelijk zelf te vervangen.

--
Mvg.: Thomas.
Re: Miele wasdroger

stuk

Zit daar ook niet een thermische schakelaar.
Of resetten die zichzelf na oververhiting?

Beppie

Re: Miele wasdroger

Dag Beppie,
Even helemaal off-topic. Ik snap er niks van, jij reageert op het antwoord
van Waldpiek en ik heb dat antwoord niet eens. Het is niet voor het eerst
dat ik dat heb. Zou dat kunnen liggen aan een slechte newsserver? Ik heb die
van Tiscali. Ik vind dit heel onhandig.
Waar las jij dat antwoord? Stond dat gewoon als eerste opvolger in de thread
van de vraag van de OP? Daar sta jij namelijk bij mij?

Groetjes,
Ren├ę

Re: Miele wasdroger

eens.

Zie je mailbox.

Beppie

Re: Miele wasdroger

Hoi Beppie,

Bedankt maar je zult wel gemerkt hebben dat mijn adres niet geldig is, ik
heb in het verleden zulke bergen spam gehad dat ik het niet meer op usenet
gebruik. Zelfs adressen die ik maar enkele weken wou gebruiken, waren niet
veilig.
Inmiddels is het "missing" berichtje ertussenin gefloept. Blijkbaar dus
gevolg van een gebrekkige synchronisatie tussen de verschillende
nieuwsservers. Anderzijds, ik zou het niet beter kunnen... :-).

Toch bedankt hoor!
Groetjes,
Ren├ę

Re: Miele wasdroger
Bedankt voor de reakties.
Gaan maar eens op onderzoek

Re: Miele wasdroger
Hoi,
Probleem is opgelost.
Gewoon het warmte element kapot.
In Duitsland een nieuwe gehaald. Veschil 22 euro.
Advies om er wel gelijk twee nieuwe klixons op te zetten
Chris