forward

ONMIDDELLIJK LEZEN EN DOORSTUREN NAAR IEDEREEN DIE JE KENT!!!!!

Iemand zendt een heel leuke screensaver van The Budweiser Frogs. Als je het downloadt, ben je alles kwijt! Je harde schijf zal crashen en iemand anders op het Internet neemt jouw naam en password over. JE MAG HET ONDER GEEN ENKEL BEDING DOWNLOADEN !!!!!

Het is nog maar pas in circulatie, vanaf dinsdag. Het is een nieuw en heel gemeen virus waarvan weinig mensen op de hoogte zijn. Deze gegevens werden dinsdagmorgen door Microsoft vrijgegeven. Nogmaals, stuur het aan iedereen in jouw adresboek door zodat dit kan gestopt worden !!! AOL zegt dat het een heel gevaarlijk virus is waartegen momenteel geen remedie is. Aangekondigd door CNN: Het ergste virus ooit gekend. Een nieuw virus werd pas ontdekt en volgens Microsoft normen is dit virus het meest vernielend ooit !!!!!!!!! Dit virus werd gisteren namiddag ontdekt door McAfee en er werd nog geen bescherming ontwikkeld. Het virus vernietigt gewoon Sector Zero van de harde schijf, waar alle vitale informatie van de computer gestockeerd is. Het virus werkt als volgt: Het verzendt zich automatisch naar alle adressen van uw address book onder de naam "A Virtual Card for You". Zodra de zogezegde virtuele kaart geopend wordt, blokkeert de computer en moet de gebruiker heropstarten. Op het ogenblik dat de toetsen "ctrl+alt+del of de reset toets gebruikt worden, vernietigt het virus Sector Zero, wat een definitieve vernietiging van de harde schijf betekent.

Volgens CNN heeft het virus gisteren in een paar uur tijd paniek gezaaid in New York. Open dus geen e-mail met als onderwerp "A Virtual Card for You". Zodra u zo 'n mail ontvangt, moet u deze onmiddellijk deleten. Bovendien heeft Intel het bestaan van een andere zeer vernielende virus aangekondigd. Indien u een e-mail ontvangt met als onderwerp "An Internet Flower for You", moet u deze onmiddellijk deleten, zonder te open. Het virus vernielt alle "dynamic link libraries" files (.DLL). Uw pc zal onmogelijk kunnen heropstarten!

Stuur dit bericht naar al uw kennissen. Beter 25 maal ontvangen dan helemaal niet.

Reply to
Gert Baars

O grote grutten, loopt die hoax nog steeds.

VOOR IEDEREEN DIE NOG NIET WEET DAT DIT EEN _HOAX_ IS !

*N I E T D O O R S T U R E N*

Dit is NEP.

================

Gert Baars wrote:

Reply to
Ben Doedens

GB> Iemand zendt een heel leuke screensaver van The Budweiser Frogs.

Voordat je allerlei onzin gaat rondstrooien, verifieer dat dan even.

Met vriendelijke groet, Henk van de Weerdt

E-mail: snipped-for-privacy@vdweerdt.invalid FTP: vdweerdt.invalid (change invalid to nl)

Reply to
Henk Van De Weerdt

Op Wed, 08 Mar 2006 17:59:17 +0100, schreef Gert Baars:

[knip bericht == virus - oftewel: hoax]

Pfff ... ik vind dagelijks van dit soort virussen in mijn mailbox. Alleen is het me de afgelopen acht jaar niet gelukt om er ook maar één van aan de praat te krijgen. Ik zal wel iets verkeerd doen.

Linetec Translation and Technology Services

http://www.linetec.nl/

Jij speelt vals. Als je Linux gebruikt is er natuurlijk geen lol meer aan voor de virussesn... ;)

Reply to
nmp

Das al een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel oude hoax, 1991 ofzo geloof ik. Dom dat daar steeds weer mensen intuinen :S

Misschien moet ik maar eens een nieuw virus gaan schrijven. Dat zou er ongeveer zo uitzien: "Dit is een Belgisch virus. Verwijder 10 belangrijke bestanden van uw harde schijf en stuur dit aan iedereen uit uw adresboek, anders gebeuren er erge dingen." Ben benieuwd hoeveel mensen erin trappen.

Op Wed, 08 Mar 2006 17:52:28 +0000, schreef maarten:

Je bedoelt zoiets als dit?

Linetec Translation and Technology Services

http://www.linetec.nl/

Pas op dit is een virus !!! Dit bericht niet lezen Als u dit bericht leest wordt uw bril onbruikbaar Uw harde schijf wordt gewist Uw Videobanden worden gewist Uw CD`s worden onleesbaar De inhoud van uw koelkast bederft ogenblikkelijk Als u dit toch gelezen hebt is het nu te laat.

"Henk Van De Weerdt" schrieb im Newsbeitrag news:GED440F22EC@newsgroup%vdweerdt.invalid...

Reply to
jack donio

Gert Baars trapte in een hoax in:

Je bent besmet door het CapsLockStuck virus

Dit is een broodje belegd met aap.

--

Rudolpho
Get forgiveness now -- tomorrow you may no longer feel guilty.

Belegen aap zelfs ;-)

- Met vriendelijke groet,

Je bedoelt dus een broodje kaas :-)

--

Rudolpho
A bug in the code is worth two in the documentation.