Datasheet verzameling (weer) online.

Hoi,

na een stilstand van 9 maanden door het uitdrogen van mijn bron voor webserverruimte in Zwitserland heb ik afgelopen weekend op verzoek van én met medewerking van een elektronica hobbyist uit Engeland mijn verzameling datasheets en elektronica schakelingen weer online staan.

De server draait nu in Engeland en lokaal bij mij thuis met ruim 6 Gigabyte aan datasheets en verzamelde websites met schakelingen en hobbyprojecten.

Een overzicht van de beschikbare datasheets (exclusief de schakelingen e.d.) is te vinden op

. De inhoudsopgave wordt op termijn vernieuwd maar een opgave van de gehele inhoud is ca. 2 MByte groot en via mijn CMS editor niet te plaatsen.

Op de website

staan ook de details voor toegang via HTTP en FTP.

Tnx en aanbevolen voor reacties,

73'

Ben - PE2BZ

Reply to
Ben

Perfect Ben Mooie site, en nog betere database ;) Je bent leuk met de hobby bezig ;)

Bedankt voor je moeite, dat wordt nog wel eens vergeten.....

Succes met de site, hobby en database!

73,

Cor

Reply to
PA5COR

"Ben" schreef in bericht news:47dfeee3$0$650$ snipped-for-privacy@news.kabelfoon.nl...

Hey Ben, leuk dat de zaak weer online staat. Ook van hier een hele dikke merci voor het werk dat je er belangeloos in gestoken hebt / in steekt.

Groetjes, Rene

Reply to
Rene