Counter driver 74c927 etc

Ik ben op zoek naar de verschillen tussen

74C926, 74C927, 74C928 en 74C929. Dat zijn broertjes van elkaar, 4 digit counters met drivers voor 7-segment leds.

Google wil me wel verklappen dat er 84 stuks in voorraad zijn in Timboektu, maar een simpele 1-regel beschrijving lukt (mij) niet :-)

--
met vriendelijke groet,
Gerard Bok

"Gerard Bok" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@News.Individual.NET...

Klein beetje googlen leert mij dat er wel een document is wat 74C925,

74C926, 74C927 en 74C928 beschrijft.

Bent u zeker van die 74C929 ?

kijk eens op

en voer één van de nummers in.

Reply to
mijn naam

Neen :-)

Die had ik nota bene uit Google gekregen. Kennelijk niet goed gekeken. Maar goed, ik ben geholpen! Mijn dank is groot!

--
met vriendelijke groet,
Gerard Bok