Bepaald soort aanschroefbare IEC steker

Hallo, niet helemaal elektronica, maar wel "related" Ik zoek een monteerbare versie van deze steker die in een Panasonic TV gaat:

Iemand enig idee, of die in een monteerbare versie bestaan? Dus om zelf een kabel samen te stellen. Op de stekker staat TMX0054, weet niet of dit voor de stekker of voor de complete kabel geldt.

--
groeten,

schreef in bericht news:4cdea6bc$1 snipped-for-privacy@news4us.nl...

Jazeker die bestaat. Ik kocht hem heel lang geleden voor een diaprojector. Het is een gewone apparatenstekker.

F+

Reply to
Thaora

Nee, een gewone aanmonteerbare apparatenstekker is net te breed. Dat zijn die je gewoon bij Conrad en zo kunt bestellen. Dit is een smalle versie die bovendien clips aan de zijkanten heeft. Nu hoef ik die clips niet perse, maar zo'n extra smalle wel, omdat het anders niet in de schuin naar boven stekende opening achterop m'n Panasonic scherm past.