psion 5

Ik ben al geruime tijd op zoek naar een serieele kabel voor de Psion 5 maar het schijnt dat die dingen allemaal verdwenen zijn Weet iemand nog zo´n ding of een losse psion stekker of eventueel een plek waar er nog een psion simulator is te downloaden zodat ik de programma´s op de CF kaart van mijn psion gewoon onder XP kan bewerken en wegschrijven Groet Jack.

Reply to
jack donio

Misschien is

iets voor jou?

--
Even Afwezig
Reply to

Eureka ,,,, het werkt Ik schuif de inhoud van mijn CF kaart in de map documenten en werk op de pc verder. daarna schrijf ik ze weer terug Tnks ,

"Even Afwezig" schrieb im Newsbeitrag news: snipped-for-privacy@4ax.com...

Reply to
jack donio

Graag gedaan, het werkt inderdaad heel leuk. :-)

--
Even Afwezig
Reply to