SMD test print hvor købes det ?

hej i gruppen. der m=E5 v=E6re nogen som s=E6lger fors=F8gs print.som...

Eer er et print ,hvor der er =F8'er til smd 'en kan loddes p=E5, og baner ud fra alle ben til nogle st=F8rre lodde=F8er .-S=E5 man kan montere smd'en og derefter eksperiementere med forbindelser ,i en fors=F8gs opstilling. Jeg har s=F8gt lidt , men kan ikke finde noget . S=E5 hvis der er en venlig sj=E6l. som ogs=E5 kender en der s=E6lger s=E5danne ? s=E5 sig til.

alex

Reply to
Alex

Hej Alex

Prøv at kikke på sortimentet her

"Alex" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@n1g2000prb.googlegroups.com... hej i gruppen. der må være nogen som sælger forsøgs print.som...

Eer er et print ,hvor der er ø'er til smd 'en kan loddes på, og baner ud fra alle ben til nogle større loddeøer .-Så man kan montere smd'en og derefter eksperiementere med forbindelser ,i en forsøgs opstilling. Jeg har søgt lidt , men kan ikke finde noget . Så hvis der er en venlig sjæl. som også kender en der sælger sådanne ? så sig til.

alex

Hvor mange drejer det sig om?

--
MVH.
Finni

Du kan osse bruge almindeligt hulprint og lakisoleret tråd:

mange tak for ideer osv til jer.

M=E5ske var det ikke tydeligt nok.. det er et lille print ,feks 2x2 cm hvor der er pads til at montere en smd Ic midt p=E5.. Fra alle pads g=E5r der baner ud til kanten hvor der er store lodde=F8er..

Man kan s=E5 montere SMD'en og lettere eksperimentere med lidt externe komponenter og forbinde til andre ic'er.. jeg skal ikke bruge nogen akut nu, men det indg=E5r i en plan over l=E6ngere tid, at montere smd 'erne og s=E5 kunne hente frem og straks forbinde dem indbyrdes og afpr=F8ve en ide.

men hvis der ikke eksisterer s=E5dann sm=E5 print ,s=E5 tror jeg s=F8rme at jeg begynder at lave dem og blive rig p=E5 salget. alex

Reply to
Alex

Alex skrev:

Hej Alex,

Sparkfun har lidt her:

Der er dog vældig dyrt, og faktisk ikke særlig svært at lave selv.

Mvh Jonas

Reply to
Jonas Bo Jalling

"Alex" skrev i meddelelsen news: snipped-for-privacy@n1g2000prb.googlegroups.com... hej i gruppen. der må være nogen som sælger forsøgs print.som...

[...]

--------------------------------------------------------------------- Hej Alex og alle andre her prøv at se her hvis du ikke gider bøvl med told og co..

kig under PCB. han har flere typer men de er en smule dyre men kvaliteten er fin jeg har selv købt / Brugt nogle af dem til SSOP. han sender gerne til danmark og til rimlig pris det eneste minus vil nogle nok mene at han bruger paypal. m.v.h oz1lqb / Claus

Reply to
Claus

hej Claus og Jonas.. tak for det.. ja og det er lige hvad jeg t=E6nker p=E5.

ja s=E5 er den jo l=F8st.. :)

alex

Reply to
Alex