Universalprint for SMD

Etter Axels forslag har jeg tenkt meg en løsning på begrepet "universalprint for SMD".

Jeg har tatt Nationals AN31, og jeg tror jeg har en løsning som kan dekke:

Inverting amplifier Non niverting amplifier Differens amplifier Inverting summing amplifier Non inverting summing amplifier Non inverting AC amplifier.

Har noen noen mening om andre koplinger som bør kunne implementeres?

HM

Reply to
Harald Mossige

ke:

ALEX ...tak n=E5r du n=E6vner nogle kredsl=F8b s=E5 er det ikke det jeg t=E6nker p=E5 m= ed universelt SMD IC print. Det skal kunne klare s=E5 mange hustyper som muligt p=E5 samme plads. der skal v=E6re lodde=F8er forbundet til hver SMD PIN og der skal v=E6re et antal lodde=F8er mellem hver sted hvor der kan monteres SMD IC S=E5ledes at der kan laves et print med feks 5 SMD ic'er eller der kan sk=E6res en stump ud til en SMD med en 5-10 andre komponenter. dvs foruden smd ic monterings omr=E5det ,m=E5 der ogs=E5 v=E6re et antal s= md transistor pads. s=E5dan nogenlunde er det jeg ser l=F8sningen. alex

Reply to
Alex

Jeg ser ingen løsning på det problemet. Problemet ligger utenfor mitt erfaringsområdet. Derfor avslutter jeg arbeidet.

Beklager.

HM

Reply to
Harald Mossige