Rep af Pioneer sx-1250 reciver

syndtes ikke lige jeg har mod på at repere den, så den er måske til salg, skal jo afhentes.

--

Mvh

per
Reply to
Per H

Per H skrev :

Jeg elsker udfordringer - Så den får jeg da gerne hentet :)

et par flasker snaps er den jo nok værd ..

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/groups/biltosserne/
Reply to
jan_stevns

ja mon ikke. :-)

--

Mvh

per
Reply to
Per H

Per H skrev :

Hvor er man egentligt henne i landet ?

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/groups/biltosserne/
Reply to
jan_stevns

Den 22-02-2013 15:58, Per H skrev:

Ser først denne nu. Hvor i landet befinder den sig?

--
Uffe
Reply to

Uffe Bærentsen skrev :

upålidelige kilder siger Gedser :)

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/groups/biltosserne/
Reply to
jan_stevns

Ja den upålidelige del er der sikkert ingen der undrer sig over.

/Hauge

Reply to
Hauge

Den 22-02-2013 22:14, jan_stevns skrev:

:-(

--
Uffe
Reply to

Den 22-02-2013 22:14, jan_stevns skrev:

Så er jeg meget mere intr. i hvad pålidelige kilder siger :-)

--
Uffe
Reply to

Uffe Bærentsen skrev :

Høhø - Got ya :)

--

Ved sorø

--
mvh per . H.  NewsTap/ Ipad
Reply to

per skrev :

Det er jo lige om hjørnet :)

Skal vi bytte med 2 snaps ?

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/groups/biltosserne/
Reply to
jan_stevns

:-( Det er en lækker radio, men at krydse 2 bæltesteder, selv for den er vel lige i overkant. ØV :-(

--
Uffe
Reply to

Uffe Bærentsen skrev :

2 ? 1 er nok :)
--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/groups/biltosserne/
Reply to
jan_stevns

2 retninger.

/Hauge

Reply to
Hauge

Hauge skrev :

det var tale om at krydse 2 bæltesteder, ikke hvor mange gange de samme steder skulle krydses.

--
Jan_stevns

Nu er vi også at finde på Facebook :
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/groups/biltosserne/
Reply to
jan_stevns

Hej jan

Hvis det er Jylland - Sjælland, ja så behøver man slet ikke krydse noget bælt.

--
Mvh

Men uanset hvad, så kan det vist ikke svare sig for en gammel forstærker, om man så cyklede.

Mvh Hauge

Reply to
Hauge

Den 23-02-2013 17:06, jan_stevns skrev:

Kan nogen genopfriske lidt geografi? Hvis jeg husker rigtigt, så er der på min vej til Sorø, så eksisterer både Lillebælt og Storebælt stadig. Derfor må der være tale om at krydse 2 bæltesteder, både på udvejen og så sandelig også på hjemvejen :-)

--
Uffe
Reply to

Uffe Bærentsen skrev :

Du kan da nøjes med Fehmern .... Du kan så købe toldfrit undervejs.

Eller helt undlade nogle bælter og tage den via Århus - det er Kattegat

Mere Geografi ønsket ? hehe