Re: denver dvr 150 defekt strømforsyning

Tak for div links kikke lidt på den håber på en løsning.

hilsen jesper

"Glenn Møller-Holst" skrev i en meddelelse news:d07ov2$r2d$ snipped-for-privacy@news.net.uni-c.dk...

jesper wrote: > > > Hej alle > > > > Har en defekt psu i min denver dvr 150 recorder > > den syder i strømforsyningen er der nogle der har et bud på vad det kan > > være, evt hvad man bør prøve at udskifte? > > > > Har lag et foto at PSU. > > hilsen jesper > > Hej Jesper > > Kig f.eks. her: > >
> [...]

Supplies:

> Citat: "... > Chapter 6) TV Troubleshooting > 6.1) Safety > 6.2) Safety Guidelines > ..." > > Det er et enkeltsidet print, så der er mulighed for løse forbindelse ved > komponenter, som bliver udsat for: > *Mekanisk belastning (transformatoren pga. vægten, stik pga. ledning) > *Varme (effektkomponenter; dioder, trafo, transistorer) > *Efterspænd især skruer som giver stelforbindelse. Check > stelforforbindelsesflanger, > > Check undersiden af printet med x10 forstørrelsesglas for revner ved > lodninger. > > Looking for bad connections: >

> [...]
Reply to
jesper

Hej Jesper

DVR-150 er ret "ny". Er du sikker på at der ikke mere er garanti på den (normalt 2 år)?

mvh/Glenn

Reply to
Glenn Møller-Holst

Jo det er garanti, men har smidt min bon fra netto væk . Der er ikke noget at gøre uden den siger netto.

HIlsen Jesper

"Glenn Møller-Holst" skrev i en meddelelse news:d0blbc$t79$ snipped-for-privacy@news.net.uni-c.dk...

Reply to
jesper