Oscillator med depletion mode FET

Hey.

Har lige prøvet at lave en lille selvsvinger med en BF245, inspireret af tråden om en 0.5V pære til en solcelle. Jeg havde håbet man kunne få den til at svinge ved meget lav forsyningsspænding (under 0.7V), fordi en depletion mode FET jo leder uden gatespænding. Men jeg skal op på 1.4V før den starter.

Den er lavet sådan her:

Hvorfor kan den ikke svinge på mindre forsyning? Den trækker DC-strøm helt ned til 0 volt.

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark

Sikkerf fordi fet'ens stejlhed falder, så du ikke har forstærkning nok.