Mobiltelefon?

Jeg har aldrig hatt noen mobiltelefon, men jeg fikk en foræret på grund av et sykehusopphold. En gammel nedslirr, en med simkort. Den er vanskelig å bruke, siden symbolene på / på siden av tastene er borte.

Jeg googelet:

Sony Ericsson + manual + cyber shot

Da finner jeg en modell: C902, men den stemmer ikke med geugrafien; power på min er tilkoplet i nedre enden, men i boken er det op den ene langsiden.

Det jeg trenger, er bare den praktiske, elementære brukermanualen. Jeg trenger hjelp til å finne rett søkenøkkej, - eller en brukermanual som jeg kan bruke i praksis.

HM

Reply to
Harald Mossige

Måske du skulle fortælle hvilken model du har? Det står inde ved batteriet eller hvis du trykker på volume-knappen på højre side af telefonen, så kommer der en infoskærm hvor det står i nederste linie. Du kan også se det under menu/indstilinger/generelt/telefonens status. Det er samme skærm du kommer til som ved at trykke på volume-knappen.

"Harald Mossige" skrev i en meddelelse news:4d200dc9$0$32118$ snipped-for-privacy@news.wineasy.se...

Reply to
Engelbert.H.

Hej Harald

Velkommen til fagre nye verden.

Prøv dk.teknik.telefoni.mobil

--
Mvh
Max

Den 02.01.2011 08:22, skreiv Engelbert.H.:

Ja. Når jeg først finner utav detn så kan jeg lese bruksanvisningen.

Jeg reiner med at det er i nærheten av der ladekontakten tilkoples. Jeg ser ingen tekst der. I tilfelle der har vert noe slikt, så er den bortslitt nå.

I underkant av skjermen er det tri kvadratiske taster. Den høyre har en innfelt tast. Symbolet på den kan med litt fantasi tolkes som volumkontroll. Når den tasten aktiveres, kommer teksten: "LADER" og så et ladesymbol nedenfor.

Jeg skall ka den stå til ladning en stund og så se om skjermen viser noe mer informativt nåt den er oppladet.

Joda, dette høres veldig fornuftig ut, - for dem som er bitte lite garn familiær med slike innrettninger, men dette er den aller første gangen jeg besitter en slik. i tillegg til at manualen mangler, så er den også så slitt at sumbolene mye er borte.

HM

Reply to
Harald Mossige

I stedet for at søge hjælp herinde, så find en nær dig der har lidt forstand på telefoner. Det virker ikke som om du har en dyt forstand på det... Hvis mine anvisninger ikke kan hjælpe dig, så er du nok lidt fortabt....Jeg har ellers skåret det pænt meget ud i pap.

"Harald Mossige" skrev i en meddelelse news:4d203126$0$14527$ snipped-for-privacy@news.wineasy.se...

Reply to
Engelbert.H.

Den 02.01.2011 17:03, skreiv Engelbert.H.:

Ni har rett. Ni bør henges.

---- Et "kunnskapsrikt menneske" sa "C702".

Manualen er lastet ned, men jeg er ikke overbevist om pappmodellen din er riktig, men takk for hjelpen i alle fall.

HM

Reply to
Harald Mossige