Mangler 44pins connector til en 2.5" HD.

Hej.

Jeg mangler det kabel som bliver brugt imellem en controller og en 2.5" HD. Det er et stykke fladkabel med en 44 pins 2mm connector i hver ende. Er der mon en i Århus, som vil af med sådan? Ved godt at de kan købes på nettet. Men da stikket koster så lidt, vil jeg ikke bøvle med porto.

På forhånd tak!

Mvh Jan

Reply to
Jan Thogersen

Du vil nok have større bid i markedsgruppen :)

Kasper

Reply to
Repzak

"Jan Thogersen" skrev i en meddelelse news:DbCVe.1031$% snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Århus Radio Lager, køb stumperne, saml det selv....

Thomas

Reply to
Thomas

Reply to
Jan Thøgersen

ja, men jeg har stikkenen på lager, men ikke flakablrne

Har da en halv meter fladkabel i skuffen, Kunne jo være vi skulle lave en indsamling ;-)

/Thomas

Reply to
Thomas