Hjælp til stik bestemmelse

Hejsa

Jeg mangler et stik, som skal forsyne en mobil PC med strøm. Det er en PC, der har siddet på en truck. Stikket kan ses her:

Jeg vil gerne vide hvad det hedder, (og evt. hvor jeg kan få dem) så jeg bestille nogle ekstra.

Tak Søren

Reply to
Søren Bay

"Søren Bay" skrev i en meddelelse news:48ae9eb4$0$56769$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

For få oplysninger. Kom med nogle flere billeder evt. mål. Masser af stik ser sådan ud fra den ene ende. Som tegningen er kan det næppe afgøres om det er et han- eller hunstik.

--
Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)

Søren Bay skrev bl.a. følgende:

Det hedder med stor sandsynlighed "Output Power Connector" ...

Øjeblik, jeg pudser lige krystalkuglen... Øv, den virker ikke.

Den spørger om størrelse i diameter, om det han eller hun og om det er negativ/positiv hus...

Claus

Reply to
Claus Tersgov

"Søren Bay" skrev i en meddelelse news:48ae9eb4$0$56769$ snipped-for-privacy@dtext02.news.tele.dk...

Da der ikke er nogle mål at forholde sig til, så vil jeg gætte på: XLR-stik

Pst., hvad er præmien for rigtigt gæt?

:-)

--
mvh Uffe
Reply to

Stikket er 10 mm i diameter. Linket er nu opdateret med billeder (af stik med 2 ledere)

//Søren

Reply to
Søren Bay

Der er tale om et hun/stik hvor benene i hanstikket sidder i en "brønd". Det er sikkert et til chassis-montering og er ikke strøm- eller signalførende, tvært imod en indgang til apparatet.

Det kan være et Amphenol stik. Prøv at søge Stik -multopolede, cirkulære hos RS-Components

Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)
Vil du med rette have ry som lærd
Så søg det lette - og gør det svært (piet Hein)
 og se, om der er noget der, du kan bruge. Du skal nok lige sammenligne mål
etc.
Reply to
Karsten (7870)