Lille videokamara

Jeg er ud efter et lille kamara til at sætte på en selvkørene græsslåmaskine, så jeg kan følge med i hvad den laver, uden at jeg hvert andet øjeblik skal fare ud i haven og se efter den.

Det må ikke fylde ret meget da den skal kunne køre ind i sin ladestation.

Pft. BOX

Reply to
BOX

Hej BOX

Du kan f.eks. på Dealextreme finde meget billige trådløse kameraer der kan bruges til opgaven, f.eks. SKU 67659

--
Mvh

Sikke en fin side. :-)

--