Jeg søger et DC-stil til printmontage

Hej,

Jeg s=F8ger et stik til printmontage. Et DC-stik, som dem der sidder i=20 mange nokia telefoner. Diameteren p=E5 den inderste pind, er noget der ligner 1mm, og ydre=20 diameter er vel 3.8-3.6mm. Jeg har ledt hos RS og farnell, da det er de steder jeg umiddelbart=20 kan bestille fra, men uden held. Har i nogle tips til hvor jeg kan finde dem?

-- Med venlig hilsen Jonas Jalling

Reply to
Jonas Jalling

Jeg søger et stik til printmontage. Et DC-stik, som dem der sidder i mange nokia telefoner. Diameteren på den inderste pind, er noget der ligner 1mm, og ydre diameter er vel 3.8-3.6mm. Jeg har ledt hos RS og farnell, da det er de steder jeg umiddelbart kan bestille fra, men uden held. Har i nogle tips til hvor jeg kan finde dem?

Kan du nøjes med een? Jeg har sådan en karl fra en nokia. Send mail til bbr kanelsnegl oersted stoptegn dtu punkt dk Så slipper du med en frankeret svarkuvert.

/Bo.

Reply to
Bo

Hej Bo,

Mange tak for tilbudet, men jeg skal desv=E6rre bruge en del. Det bliver dyrt i l=E6ngden, hvis jeg skal til at pille dem ud af telefoner :)