switchmode power supply DC/DC

Hej,

Der findes mange kommercielle moduler med indgangsspændinger op til 72V, men er der nogen, der kan sætte mig på sporet af en, der kan fungere fra ca 40V til 100V input. 150watt og 24V out ?

Jeg har ledt mange steder, men er kørt tør for ideer. Jeg vil ikke bygge selv, da jeg skal bruge 5-10 enheder.

Hej...

Hvis man finder nogle 115V beregnet til det amerikanske marked og kobler DCøen direkte in på hovedlytten, mon så ikke de kan gå langt ned ?

Nu kender jeg ikke formålet og hvor "vigtigt" de er i konstruktionen... men det er da en lille hurtig ide :)

Kasper

Reply to
Kasper

-mission critical. Ikke at helokopteren falder ned, men det er for dyrt at x-perimentere.

Hej Bo

Har du prøvet

det danske agentur er det gamle Knud Kamuk.

Hej Bo Du kan prøve:

Deres hjemmeside er ikke informativ, så du skal have dem i telefon. De har f.eks. 48Vdc in flere spændinger ud, til centran- og stationsbrug. mvh Søren

Reply to
Søren Leth Danielsen

Er vi enige om 40VDC til 100VDC - max. 150W ud v/24VDC?

Det betyder lidt om det er AC eller DC in.

Reply to
Ole Geisler

DC ind, DC ud. (overskriften :-)

Havde jeg da bare haft AC ind, kunne jeg ha' brugt en almindelig ringkerne til at flytte det lidt ned med. 18-72V input på en DC/DC converter er til at købe.

Jajaja ;-)

Så skriv det dog hvor jeg læser det.

MASCOT har nogle xx-til-24V der er specificeret til 64VDC, men 150V "peak" - det betyder bare at de ikke kan lide meget mere end 200V ind, i transienter.

Har selv brugt dem, de er fine nok, de 64V er ekstremt konservativt.

RS har dem til ca. 1000.-, men databladende er defekte (de henviser til 12V udgaverne) efter deres "opgradering" af hjemmesiden.

Reply to
Ole Geisler