Søger TDA4919

Hej NG.

Jeg har et problem, min gamle switch mode strømforsyning er gået kold i tordenvejr jeg har lokaliseret fejlen til switch mode kredsen TDA4919, men jeg kan ikke finde nogle der forhandler denne kreds. Jeg har en ellers trofast og billig elektronik leverandør som gerne leder efter de stumper jeg mangler, men her melder han pas.... Er der nogle her i gruppen der kan hjælpe mig....?

Mvh. Jens

Reply to
-Uncle-

nu er jeg jo nysgerrig

Hvad er prisen siden du skriver det sådan??

Og normalt kan man ikke finde en stilsvarende som gør det samme som den bare til andre og billigere penge.??

Mvh

Rene

Reply to
Rene Larsen

Rene Larsen skriver:

Så havde Ole ikke svaret sådan. Det er en udgået kreds.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Hej igen NG

Jeg takker for svarene, og jeg havde fornemmelsen at det ikke var nemt og
-Uncle-

Hej

Kredsen sidder i en smps som stammer fra et projekt vi lavede i EDR Alborg afd.for 10 år siden. Strømforsyningen levere 13.8 volt og en 20-25 A og den har drevet hele mit rack lige siden uden nogle problemer af nogen art ,og næsten uden at være slukket, så det er lidt vemodigt at Vorherre i et brøkdel af et sek. kan tage livet af den, men sådan er livet. Jeg har ledt med lys og lygte og der er ingen der har nogle reserver til at ligge, og med den skaffe pris Ole skriver om kan det vist ikke betale sig.

Mvh Jens

Reply to
-Uncle-