Hjælp til et Daewoo TV

Hej med jer alle sammen.

Jeg har et Daewoo TV hvor jeg kan målle en ren gennem gang mellem alle bene på højspændnings trafoen, dog ikke til GND. Og nu kommer mit spørgsmål så. Da jeg ikke har en skid forstand på de trafoer, ville jeg mene at det ikke skulle kunne lade sig gøre vel ??? eller hvad ???

På forhånd mange tak for hjælpen.

--
Med  venlig hilsen
Thias Russell

hey..

nej det lyder usandsynligt.... o ohm ?

er den loddet ud ?

-- Mvh Kasper

Tjek Elektronik Chatten på ->

"Thias Russell" skrev i en meddelelse news:3f09734b$0$24669$ snipped-for-privacy@dread14.news.tele.dk...

bene

Reply to
Kasper

Davs Kasper.

Jeps der er ca 1 ohm fra ben til ben, dog ikke til GND

nope. ikke lige nu jeg ville lige høre jer først.