Atmega8 og PWM?

Ja jeg kan ikke rigtigt få lokket ud af databladet hvordan hulen jeg får PWM til at køre, og eksempelkode kan jeg ikke finde meget af på nettet... Slet ikke i assembler :( - Er der nogen der har et eksempel på hvordan hulen jeg får liv i den del af chippen?

Brian

Reply to
Brian Lund

Jeg ved at mange har glæde af:

Hvis du på forsiden skriver PWM i søgefeltet kommer der mange muligheder frem, og der er muligvis noget, du kan bruge.

-jeg er ikke selv ARR'er

Selvfølgelig fik jeg det til at virke 15 minutter efter jeg skrev indlægget, og efter at have bøvlet med at decifrere databladet i et par dage...

Nå, jeg har uploadet min kode hvis nogen skulle få brug for det! http:\\

\downloads\pwm.asm

Brian

Reply to