Ang lodning af printplade med timere og batteri

Siden jeg er blevet brændt af den "udvalgte" person som skulle lave dette for mig er jeg nødt til at spørge igen ..

Vil derfor starte med at sige at det jeg skal have lavet HASTER.. og det haster meget.

Det jeg skal have lavet er som følger.

en kasse som forsynes med 220 volt fra stikkontakt

der skal være 1 anden indgang i kassen og 2 udgange

  1. indgangen skal være så der kan sættes to ledninger på samt en kontakt på de to ledninger. Når kontakten sluttes, skal timer-værket gå i gang med at tælle

  1. udgang nummer 1 skal forsynes med spænding.. eks 6 volt. efter første timer-interval. samtidig skal timer 2 startes.

  2. anden timer trigger udgang nummer 2 med 6v spænding

Begge udgange skal holde spændingen til kontakten (1) afbrydes. Herefter skal begge timere nulstille og spændingen slukkes

Hvis kontakten afbrydes midt i en "nedtælling" skal begge timere også nulstille.

Hele kassen skal have indbygget "ups". dvs der skal være batteri backup.

Jeg har ladet mig fortælle at sådanne en opgave skulle ligge i nabolaget af

1500 kr ..

Såfremt der er nogen der mener de kan løse denne opgave, og som mener at de er seriøse nok til at holde deres aftaler, må i meget gerne kontakte mig på mail eller telefon.

lars(a)yoda.dk

40819955
--
Venlig hilsen
Lars Andersen

"Yoda.dk - Lars" skrev i en meddelelse news:417fb1e6$0$234$ snipped-for-privacy@dread12.news.tele.dk...

Ikke godt.

Kan / vil du selv lave det ? hvis det bare er nogle ledninger du skal skruge i nogle klemmer ?

Så vil jeg da gerne forklare dig hvordan du kan bruge nogle std. moduler

Det er jo ikke så nemt at sige noget om :-) er prisen med kasse og batteri og lader og ..

Mvh Lars G

Reply to
Lars G

hej Lars.. og alle medlæsere..

Det er ikke noget jeg selv ønsker at lave..

  1. tiden er der ik til det
  2. det er noget der gerne skulle laves mere end en af når først den første er lavet og testet
  3. holder mig langt fra loddekolber, hvis muligt.. grundet tidligere uheld.. brændt barn skyer ilden..

ja, prisen på kassen var inkl det hele.. foreslået fremgangsmåde var at lade strømmen køre på batteriet konstant og så trække fra batteriet

-- Venlig hilsen Lars Andersen

dette

skruge

Reply to