Adskille B&O telefon ..

Hej ..

Mit spørgsmål kommer så også lige her .. for der er vist ingen i d.t.t der ved det ..

min b&o vægtelefon er blevet lidt træls i tasterne ., så den skal skilles og renses..

men hvordan ? ..

Jeg ved faktisk ikke hvad den precist hedder. men det er forløberen for den

1401 der sælges idag ... altså en 1401 med små taster ..

Jeg går ud fra at den er klipset sammen. jeg finder ingen skruer.. hvor starter jeg?

~~Frank .,

Reply to
CopyCat

CopyCat skriver:

1400 vel ?

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Klaus D. Mikkelsen

Ja ., helt sikkert ..

Var inde og kigge på bogos' hjemmeside ., men fandt ikke andet end den nyere 1401 ..

Men det er den .

~~Frank .,

Reply to
CopyCat

CopyCat skriver:

Sjovt nok er beoworld.co.uk, en bedre side en Knald&Luffes egen, hvad ældre ustyr angår.

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Klaus D. Mikkelsen

Det kan du ikke uden at ødelægge den. Der er en ganske fornuftig ombytningspris.

Dynamit.

Reply to
Ole Geisler -

"Ole Geisler -" skrev i en meddelelse

man kan også save den op :o)

-- Venlig Hilsen Michael Meidahl Jensen snipped-for-privacy@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk

Reply to
Michael Meidahl Jensen

Ja, OK. Jeg har også skilt en ad for mange år siden, resultatet var ikke lige så kønt som det her viste. Men min pointe er at ikke-destruktiv adskillelse er umulig.

Reply to
Ole Geisler -

øvøv .. hvad er en fornuftig ombytningspris ., og hvordan opnår jeg den ?

~~Frank .,

Reply to
CopyCat

Ja ., jeg har faktisk set den før .. men kunne ikke huske / finde den da jeg skulle bruge den .. :-(

~~Frank .,

Reply to
CopyCat

"CopyCat" skrev i en meddelelse news:EMguf.289$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Apropos sjovt.. så vidste jeg ikke at bogos havde humor:

~~Frank.,

Reply to
CopyCat

CopyCat skriver:

Det er ikke deres egen side....

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Klaus D. Mikkelsen

"CopyCat" skrev i en meddelelse news:Smeuf.254$ snipped-for-privacy@news.getnet.dk...

Det kan du ikke.

Nope, den er svejset sammen. Jeg har selv lavet produktionstestudstyr til den, og husker at kabinettet skulle skæres op, hvis den fejlede i akustiktesten.

Reply to
Allan Soerensen

Citat fra 'Men In Black': K: "We at the FBI have no sense of humor that we know of"

Så er jeg mere rolig .. :-)

~~Frank .,

Reply to
CopyCat