B&O LX5000 servicemode ??

Hej.

Jeg har lige fået mit tv repereret, og det fungere sådan set fint, men det er som om at billedet er lidt for højt.... Kan man selv justere det lidt mindre ?? Jeg ved at der findes en service-menu og det er vel der inde at det skal gøres ??

Ja, ja, jeg ved det, jeg kan da bare sende det tilbage, men hvis det er relativt nemt, så vil jeg godt prøve selv....

Man kan sikkert sagtens justere "farlige" ting i service menu´en, men det er jeg ikke intereseret i, kun højden skal være lidt mindre, hvis menu´erne heder noget kryptisk så kunne jeg godt tænke mig at høre hvad den heder i menu´en....

Eller er dette FOR farligt ?? Så må jeg jo ned med det til værkstedet igen......

Mvh. Peter @ Team-PsHdO

Reply to
Peter

Hej igen.

Forresten er firmwaren i tv´et version 1.1, hvis det gør nogen forskel.....

Mvh. Peter

Reply to
Peter

Jamen så hej igen..... :-)

Jeg ville lige sige at jeg har kikket noget mere på TV´et, og det er som om at der er et eller andet galt med perspektiverne (eller hvad det heder) billedet vrider og strækker sig ganske svagt nogle steder (tror jeg)...

Jeg kan ikke finde ud af hvad det precis er jeg syntes der er galt, så jeg vil kikke lidt mere på det, og se om det bare er mig den er gal med...... :-(

Vi har selvfølgelig kikket på et mere end 20 år gammelt tv, imens bet andet var til rep, og billedrørene har jo en forskellig udformning, så det kan være det bare er noget synsbedreg......

Nå, jeg må over og kikke efter et prøvebilled, eller nogle rulletekster at kikke på.....

Mvh. Peter

Reply to
Peter

Mail.

kobberbane i et andet apparat, via et sølvbelagt 4 mm2 polafhængigt
højteknologisk kulfiberinfiltreret kabel til et astronomisk beløb.

Tro flytter ikke bjerge. Tro flytter kroner.
Reply to
Ole Geisler

Peter said the following on 25-05-2005 18:43:

/carsten

--
Vanlig ansvarsbevidstløshed gælder ..
Reply to