webcam

dali je itko mozda gledao kako funkcionira webcam, u biti bi htio napraviti nesto malo i funkcionalno, recimo za staviti na kacigu pa snimati bike down hill, znaci nesto tipa webcam + pic + sd card... dali je to izvedivo, i koliko tesko izvedivo,tj tocnije dali je to netko ikad radio vec?

Reply to
Marko Knezevic

Sta nije jednostavnije kupit kakav symbian mob npr 6600 ili 3650 i karticu od 512mb i adekvatan program i snimaj kolko hoces za under 400-500 kn...

Reply to
Dakky

uff, nisam radio i nemam pojma.., al daj malo razmisli..

webcam, ima usb port, dakle trebas napravit drivere i komunikaciju izmedju pic-a i kamere po usb standardu i bla, bla..., nadalje, isto tako i prema "card readeru" ,za sd card.. mislim da ak ces ic to radit da se ne isplati , po cijeni barem.., e, sad druga je stvar ak te to zanima , zelis probat, imas novaca, i ono.. da, mozes rec da si to ti napravio i tak to..

Sve je relativno (za neke je to i logicno)...., za¹to ? Pa poznato je da je
derivacija sinusa kosinus.
Hrvoje Kusulja
ANTI_SPAMhrvoje.kusulja@zg.t-com.hr
http://hrvoje-kusulja.tk
Reply to
Hrvoje Kusulja

haha nemam vremena, nemam novaca, nemam ideje :))) nego sam samo pitao dali je moguce jer mi to treba za jedan bike klub, u biti frend me pitao dali mogu, ja sam rekao da cu pogledati, i evo... gledam i raspitujem se :)

a inace, znam za usb kod kamere i nadao sam se ubaciti negdje prije usb-a, ali za sd-card, to je glupost za isprogramirati, vise me brine kodiranje tog signala na karticu i zauzece prostora...

napraviti

down

je

Reply to
Marko Knezevic

: a inace, znam za usb kod kamere i nadao sam se ubaciti negdje prije usb-a, : ali za sd-card, : to je glupost za isprogramirati, vise me brine kodiranje tog signala na : karticu i zauzece prostora...

Procitaj jos jednom moj post.........

Definitivno puno isplativije i jednostavnije....

Zadnja varijanta a i najbolja je - posuditi digitalnu kameru od nekog i zaglavit je na kacigu i deri..... :)

Reply to
Dakky

usb-a,

I slomit vrat. :)

Reply to
Aleks

Umjesto web kamere, ja bih uzeo kamere iz kuænih interfona!?

Btw: S PIC-om bi, s obzirom na brzinu rada, slika bila oèajno slabe kvalitete...Jedna mikrosekunda po instrukciji????

usb-a,

Za¹to ne koristite obièan digitalac prièvr¹æen na vilicu primjerice?

Kre¹o

Reply to
Technology-freak.com

: Za¹to ne koristite obièan digitalac prièvr¹æen na vilicu primjerice?

Definitivno najbolja ideja.. ako je ovaj mogao pri 150 imat naprijed kameru na zaobilaznici u Rijeci...

Dakky

Tocnije, 170 km/h :)

Reply to
Dakky

A najbolja je kamera koju koriste padobranci-snimatelji: zuji¹ s 200km/h, a kamera na glavi...

Za sitne pare imas sad za kupit MPEG 4 kamere sa par GB flashom (ili manje ako se nema para) i stavis sve to na kacigu i deri... Cca 1000kn ? Z

Reply to
zega

hm... prvo... cijena... jer webcam + elektronika ~300kn max, a digitalac... hm... a cijena je vazna jer je vijek trajanja takve "njezne" opreme na bajku poprilicno mali... drugo webcam+elektronika moze se sastaviti na full malo, dakle recimo na kacigu dok digitalac ne bas... trece... vilica ne dolazi u obzir jer bajkovi obicno lete po par metara pri padovima, mislim kaciga isto strada, ali uobicajeno ne kod svakog pada sto nije u slucaju bicikla... ma uglavnom, bila je ideja, ali ocito vidim da nece funkcionirati... dakle treba drugi pristup raditi... :) hvala na pomoci i smjernicama :)

Reply to
Marko Knezevic

Hvala :)

Kre¹o