Watmetar za 220 Part III

Trakavica zavr¹ila.

Bio sam danas i roba koja je bila u katalogu povuèena. Èekajte slijedeæu akciju .

Reply to
hombre

asti misa ovo ima nastavaka kao harry potter! :-)

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

nadam se da cu nabaviti watmetar do 6 nastavka negdje :D :D

Reply to
grizli

decki zaboravio sam javiti. Nisam stigao pogledati u jaski ali otisao je frend i rekao da nije nasao

Reply to
Is

Obzirom na (ne)oèekivani interes koji je vladao za navedenom napravicom htio sam ljudima u¹tedjeti mo¾ebitne potrage koje bi dovele samo do tro¹enja goriva i vremena.

Reply to
hombre

ak opet doðe u lidl uzmi 10 komada i dilaj ovdje na njusima hehe :D

Reply to
grizli

a ja nisam niti pokusao otici do lidla.mozda ih jos ima(zd).

pozdrav hrvoje

Reply to
Hrvoje Aras

Sva roba koja je bila na toj akciji je povuèena, a kod svih akcije poèinju i zavr¹avaju isti dan.

Reply to
hombre

Pojeo lonac ruèak. Plati¹ po¹tarinu i veæ doðe > 100 kn.

Reply to
hombre

HEP-ovci su sredili povlaèenje robe? Ne bi im ba¹ pasali rezultati!?...LOL

Mo¾e ti NASA dati opremu i struènjake za mjerenje ali æe¹ uvijek platiti onoliko koliko poka¾e onaj komadiæ lima koji se okreæe. U meðuvremenu su napredovali pa imaju i digitalna brojila, a na kom principu rade nemam pojma.

Reply to
hombre

Pa i ova sa kotacima su digitalna :-)

Boris

Reply to
Boris Vuletic

Odreðenom frekvencijom uzimaju se uzorci napona i struje, mno¾e se i onda jo¹ jednom se mno¾e sa vremenskom bazom uzimanja uzoraka (¹to je vrijeme, mislim da je sinkronizirano sa 50Hz), kao rezultat je kWh. To bi bio u teoriji. Mislim da stvarni princip rada nije daleko. :-)

Reply to
-Rio-