Indukcijski grijac, pitanje za pomoc

zanima me kako napraviti indukcijski grijac koji ci mogao uzarit neki sitni komad zeljeza,neki srafic ili sl.onakav kako je vec neko radio na toj grupi,neznam tocno tko. svaka shema sklopa i objasnjenje dobrodoslo. Unaprijed zahvaljujem!!!

Reply to
Zmaj

sitni

Pogledaj google za opæenito a za konkretno pitaj :P

Kre¹o

Reply to
Kreso Bukvic

sitni

Svojedobno sam napravio to od Redifon varilice za PVC vreæe. Osnova je bio oscilator sa sna¾nom tetrodom. Umjesto èeljusti koja su slu¾ila za dielek. zagrijavanje PVC stavio sam kvalitetan fiksni kondenzator a postojeæa zavojnica je poslu¾ila za kaljenje metala. Sa kadicom od ugljika uguranom u zavojnicu postigao sam temepraturu od oko 1700 stupnjeva..i rastopio SiO2 u kadici. Input oscilatora je bio oko 1kW.

Reply to
Barbudo

Zanimljivo, ali ¹teta èelik se neda vi¹e ugrijati od 700 c

Kre¹o

Reply to
Kre¹o Bukviæ